CASH BACK על כל 10 ₪ - קבלו 1 ₪ חזרה לקנייה הבאה | מינימום הזמנה 149 ₪ |
בקנייה מעל 299 ₪ דמי משלוח מופחתים בסך ₪14.90 במקום ₪30

שליחת פנייה לביטול

לביטול עסקה יש למלא את הטופס

לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו.
ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה ואנו ניקח את זה משם.

המזמין יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות כל דין החלות על העסקה בהתאם למדיניות הביטולים ובכל אחת מהאפשרויות הבאות:

  • בטלפון במספר  054-2992279
  • בדואר רשום לכתובת: רחוב הנפח 1 אזור התעשייה, אופקים
  • בדוא”ל touchonline@shaniv.com
  • או באמצעות מילוי הטופס.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ייגבו דמי ביטול בשיעור של 5% מגובה ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
במידה והמוצר שהוזמן כבר סופק למזמין, יהא רשאי המזמין לבטל את העסקה בכפוף לכך שישלח לחברה את המוצר חזרה, כשהוא שלם, תקין ולא נעשה בו כל שימוש מצד המזמין.
רק לאחר קבלת המוצר במשרדי החברה, יוחזר למזמין התשלום בגין ההזמנה ובהתאם למדיניות ההחזרות

  • הדרך היעילה ביותר לביטול עסקה היא באמצעות מילוי טופס דיגיטלי לביטול עסקה המוצג בעמוד זה.
  • ניתן לבטל עסקה גם בכתב ולשלוח את הפנייה לכתובת המופיעה בעמוד זה בציון שם מלא, מספר הזמנה ומספר ת.ז.
  • ניתן לבטל עסקה גם מול מוקד השירות הטלפוני במספר 054-2992279 בציון שם מלא, מספר הזמנה ומספר ת.ז.
  • ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים קלנדריים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת אישור ההזמנה – לפי המאוחר מביניהם
  • המוצר בהזמנה אינו בגדר “הזמנה מיוחדת” או “מוצרים פסידים”.
  • במקרה של ביטול עסקה, תחזיר החברה לצרכן את כספו (כולל דמי משלוח אם שולמו) בתוך 14 ימים קלנדריים מיום קבלת הודעת הביטול אצל החברה מידי הצרכן ו/או מיום קבלת המוצרי/ים לידי החברה (וככל שנבדקו ונמצאו תקינים) – המאוחר מביניהם.
  • בגין ביטול העסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב בדמי ביטול.